Posilme naši imunitu

Blíží se období, kdy budeme potřebovat hodně energie, aby naše tělo přežilo bez problému. Listopad je měsíc, kdy je třeba naše tělo připravit na nápor zimních měsíců, kdy je nedostatek slunce, máme omezený přísun vitaminů a náš organismus bez důkladné přípravy může pořádně strádat. Proto by bylo třeba začít. Jako první je vhodné zvolit kontrolu znamének u kožního lékaře. Prevence je na místě, protože slunce během léta můžou pokožku i vážně poškodit. Klid naší duše, že se na kůži nic neděje, za to stojí.
ledová voda s citrusy
Organismus potřebuje udělat si pořádnou zásobu vitaminů, protože v zimě bývá vitaminu C a dalších nedostatek, a to může vést k vážným problémům. V měsíci listopadu bývá ještě dostatek ovoce, které můžeme konzumovat. Organismus si udělá dobrou zásobu, ze které pak může celou zimu čerpat. Proto je na místě, abychom v tomto měsíci zařadily do jídelníčku hodně jablek, hrušek, švestek. Jižní ovoce jako pomeranče a citrony je dobré pak konzumovat celou zimu průběžně. Ovoce a zeleninu si vybírejte v obchodech, kde se dá zaručit, že nejsou plná nevhodných hnojiv a chemického ošetření.
květina u pomerančů

5 pravidel pro zdravou zimu

1/ Upevněte si svou fyzickou kondici. Vhodné jsou vycházky, rekreační výlety nebo pravidelné cvičení, které nám vyhovují
2/ Celé léto i na začátek podzimu zvyšte přísun čerstvých vitaminů. Zařaďte do své stravy syrové ovoce i zeleninu.
3/ Snažte se podpořit imunitu pobytem na podzimním sluníčku, plaváním v bazénu, otužováním v sauně nebo vhodnými otužovacími aktivitami
4/ Poraďte se s lékařem a podrobte se vhodnému očkování proti sezonním nemocem jako je chřipka, pneumokoková onemocnění a další.
5/ Dny se zkracují a náš biorytmus tyto změny kopíruje. Časným stmíváním se organismus dostává do situace, kdy se chce brzy spát, jste zpomalení. Respektujte tyto výkyvy a dovolte tělu, aby si tyto záležitosti samo nastavilo. Hodina spánku navíc může naše tělo jen posílit.