Nebojte se být na očích!

V dnešní online době všichni sdílejí své pocity i zážitky na sociální sítě. Mnoho lidí může mít hromadu námitek, jedná se hlavně o lidi starší generace. Myslí si, že když někoho vidí v kavárně s počítačem nebo s mobilem v ruce tak že se jedná pouze o člověka, který se nedokáže bavit, nebo si hned řeknou, že je závislý na těchto přístrojích, co oni dělali v jeho letech, všichni to známe…
V dnešní době si, ale mohou lidé tím, že sdílí svůj život vydělávat. Tím, že píší články na různé blogy nebo tím, že sdílí na instagramu či na jiných sociálních sítích svůj každodenní život. Vymýšlejí a plní různé úkoly a podílejí se na mnoha projektech.
Blogy, instagramové účty a jiné profily na sociálních sítích můžeme rozdělit do různých kategorií.
sociální tlačítka
Nejčastější kategorie jsou:
·         fashion
·         beauty
·         food
·         lifestyle
Lidé v kategorii fashion se věnují módě a většinou mezi jejich činnosti patří různé módní přehlídky, spolupráce se začínajícími návrháři a spolupráce s různými značkami. Dělají obchodům reklamy a za to od nich něco dostávají, mohou to být peníze nebo něco věcného.
V kategorii beauty se většinou vše točí kolem kosmetiky. Jak kolem pečující, tak kolem dekorativní, ti, co se touto kategorií zabývají většinou propagují své oblíbené produkty a také upozorňují ostatní co podle nich není úplně dobré.
Do food kategorie většinou spadají dva typy lidí. První kategorií jsou lidé, kteří se aktivně věnují vaření, vydávají své recepty a někdy i své kuchařky. A do druhé kategorie spadají ti, kteří mají zálibu spíše v ochutnávání jídla a v objevování nových chutí.
pracovní rozhovor
V lifestyle kategorii najdeme spoustu lidí, kteří nám ukazují svůj každodenní život plný sportu, cestování, přírody nebo kombinace předešlých kategorií.
V dnešním světě si můžeme vybrat opravdu cokoliv budeme chtít dělat, v tomto případě nám stačí pouze internet a trochu kreativity.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

About the author